sâmbătă, 26 iulie 2014

Déjà Vu (2006)

Déjà Vu - Déjà Vu (2006) 


Este ca in Experimentul Philadelphia, dar variabila nu este spatiul, ci timpul.
Explicatiile date nu stiu cat sunt de puerile sau nu, caci nu ma pricep la asa ceva, dar am citit carti in genul celei lui Dan Apostol ”Deocamdata enigme” si mi-a placut teribil serialul Quantum Leap, in care Al Calavicci si Sam Beckett cu asta se ocupau, se intorceau in trecut ca sa „repare” niste erori. Este un Minority Report, fara izul acela de SF.
Inedita mi s-a parut prezenta lui James Caviezel – dupa ce l-am vazut de curand in The Thin Red Line, acum trecand de partea cealalta a baricadei-
Cat despre jocul lui Denzel Washington, as fi subiectiva, este unul din actorii mei preferati.
Iar sfarsitul…daca nu ar fi fost aproape hapy end…viata nu ar mai merita sa fie traita.

Foto: Este ca in Experimentul Philadelphia, dar variabila nu este spatiul, ci timpul.
Explicatiile date nu stiu cat sunt de puerile sau nu, caci nu ma pricep la asa ceva, dar am citit carti in genul celei lui Dan Apostol ”Deocamdata enigme” si mi-a placut teribil serialul Quantum Leap, in care Al Calavicci si  Sam Beckett cu asta se ocupau, se intorceau in trecut ca sa „repare” niste erori. Este un Minority Report, fara izul acela de SF.
Inedita mi s-a parut prezenta lui James Caviezel – dupa ce l-am vazut de curand in The Thin Red Line, acum trecand de partea cealalta a baricadei- 
Cat despre jocul lui Denzel Washington, as fi subiectiva, este unul din actorii mei preferati.
Iar sfarsitul…daca nu ar fi fost  aproape hapy end…viata nu ar mai merita sa fie traita.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu