miercuri, 4 mai 2022

6 vedete care au fost luate sub aripa altor vedete, dovedind că nimeni nu reușește singur

 1. Chadwick Boseman

Boseman a studiat la Universitatea Howard, unde a fost recrutat pentru a juca baschet, dar a ales în schimb artele. El a fost îndrumat de celebra actriță Phylicia Rashad. Într-o zi, un grup de studenți ai săi au fost acceptați în programul de vară al Academiei Dramatice Britanice Americane. Au primit invitația la audiție, dar nu și-au putut permite. Așa că Rashad a sunat la un prieten pentru ajutor.

Se pare că acel prieten era Denzel Washington. El a spus doar: „Bine, am banii aia”. Și Boseman nu a uitat niciodată un gest atât de generos. În timpul premiului American Film Institute 2019 pentru întreaga activitate, el a împărtășit cu recunoștință această poveste în timpul unui discurs onorific. „După cum a vrut soarta, am fost unul dintre studenții pentru care a plătit”, a spus Boseman. El a adăugat: „Nu ar exista Black Panther fără Denzel Washington. Și nu o spun doar pentru mine, ci pentru întreaga mea distribuție, această generație este pe umerii tăi”.



2. Oprah Winfrey

Oprah Winfrey a fost un mare fan al cărții I Know Why the Caged Bird Sings, scrisă de poeta și scriitoarea Maya Angelou. S-au cunoscut în anii '70, la începutul carierei lui Oprah. Și de atunci, Angelou a devenit mentorul neprețuit al lui Oprah și chiar mai mult decât atât. „Ea îmi spune fetita ei dragă, iar eu o numesc mama-sora-prietena. Ea a fost mereu acolo pentru mine, ghidându-mă timp de  câțiva dintre cei mai importanți ani din viața mea.”


În mai 2013, Oprah a realizat un interviu cu Angelou. Într-un preambul, ea a scris: „De-a lungul anilor, m-a învățat unele dintre cele mai profunde lecții din viața mea: că atunci când știm mai multe, ne descurcăm mai bine; că a iubi pe cineva înseamnă a-l elibera, nu a-l poseda; că cuvintele negative au puterea de a pătrunde în mobilier și pielea noastră; că ar trebui să fim recunoscători chiar și pentru încercările noastre.”
Angelou a inspirat-o cu adevărat, a provocat-o și a ghidat-o pe Oprah în toți acești ani. Și ea încearcă din greu să facă același lucru, servind drept sursă de inspirație pentru mulți alții.

3. Meryl Streep
Este greu de imaginat astăzi că Meryl Streep a avut vreodată nevoie de orice fel de mentorat sau ajutor. Dar de fapt a fost cineva care a ghidat-o la începutul carierei. Și a fost o icoană a Hollywoodului: Jane Fonda. Cu toate acestea, Fonda a respins orice credit pentru acel titlu. Într-un interviu la Good Morning America, ea a spus: „Nu mă vedeam ca un mentor, dar mulți alți oameni îmi spun asta, așa că cred că sunt”. În același interviu, Fonda a recunoscut că a existat o actriță care i-a pus „întrebări nesfârșite”. Și aceasta a fost tânăra Meryl Streep. În discursul său la ceremonia AFI Lifetime Achievement Award din 2014, Meryl Streep i-a mulțumit lui Jane Fonda pentru sfaturile și îndrumările sale. „Toți actorii tineri cu care am lucrat în anii care au urmat vă mulțumesc și ei, pentru că acea lecție și acea bunătate, pentru ca si eu le-am transmis-o lor ”, a spus ea


4. Viola Davis
Meryl Streep și Viola Davis s-au cunoscut în timp ce filmau Doubt în 2008. Cele două femei au împărtit doar o scenă de 8 minute in film. Dar Davis a cucerit inimile tuturor de pe platourile de filmare și și-a impresionat cu adevărat co-starurile și producătorii cu talentul său. Cele două actrițe au devenit prietene apropiate după aceea. În interviul său cu Elle, Davis a menționat că Streep a ajutat-o ​​dându-i câteva sfaturi despre carieră și viață.


Streep a fost cu adevărat de ajutor în a-i oferi lecții de încredere și a fi o mare inspiratoare și un model de urmat. „Cred că o face într-un mod pe care nici nu îl înțelege sau pe care nu-și dă seama că o face”, a spus Davis. Într-un alt interviu pentru Entertainment Tonight, Davis a spus mai precis cât de susținătoare a fost Streep de când au devenit prietene. „Nu simt niciodată că cuvintele pe care le are pentru mine sunt întâmplătoare. Simt că sunt foarte specifice și bine gândite și asta mă face să mă simt bine. Mă face să simt că ea este cu adevărat o prietenă.”


5. Colin Firth
Iubitul nostru Severus Snape, din filmele Harry Potter, a luat și câțiva actori sub aripa lui. Unul dintre ei a fost Colin Firth. El a scris pentru Hollywood Reporter că Rickman avea doar „un instinct pentru oamenii care aveau nevoie de un fel de îndrumare”.
După ce a absolvit școala de teatru, Firth era încă un actor tânăr, care nu era sigur de sine. Atunci cei doi bărbați s-au întâlnit. Curând s-au împrietenit, iar Firth a găsit puterea să-i ceară sfaturi actorului mai experimentat. După cum a spus Colin, acest ghid a fost întotdeauna mai mult „înțelepciune personală, nu sfaturi de acțiune”. Au fost prieteni apropiați timp  de 30 de ani. Și abia așteptăm să aflăm pe cine va indruma la randul lui  Firth, în memoria mentorului său.

6.Eminem
Eminem și Elton John s-au întâlnit la premiile Grammy din 2001, unde au cântat împreună „Stan”. După aceea au devenit prieteni apropiați. Și John chiar l-a susținut pe Eminem în timpul recuperării dependenței. În trecut, Elton îndurase și o lungă istorie de dependență. „Așa că, atunci când am vrut prima dată să devin treaz, l-am sunat”, a spus Eminem, „pentru că este cineva din acest mediu care se poate raporta la acest stil de viață și la cât de agitate pot fi lucrurile”.
Elton John a devenit mentorul lui Eminem în acea perioadă. L-am sunat o dată pe săptămână să văd ce mai face. A cere ajutor a fost o decizie dificilă pentru Eminem. Dar cumva a reușit să-și înghită mândria și să-și recunoască slăbiciunea. Și asta funcționează cu adevărat în acele situații. „Sunt acolo dacă oamenii vor ajutorul meu”, a spus Elton. „Dacă oamenii cer ajutor, le poți spune unde să meargă, dar nu are rost să sfătuiești pe cineva dacă nu vrea să o facă singur”.
Eminem este „curat” din 20 aprilie 2008.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu