duminică, 27 aprilie 2014

Batranetea o atitudine




Batranetea nu este numai o chestiune de fizic, ci si una de psihic.
Batranetea este o chestiune de atitudine.
Cand incepi sa nu-ti mai faci planuri, inseamna ca esti batran.
La  noi batranii sunt buni, pentru a creste nepoti. Nu vreau sa neg aceasta menire, mai ales ca si eu am sa am parte – poate- de asa ceva.
Dar...cand incepi sa-ti planifici  viata, cand nu mai esti  capabil sa o lasi sa te surprinda...
Stiu ca motivatia este saracia, lipsa de bani.  Insa tot raman la parerea ca este o problema de atitudine.
Eu cred ca trebuie sa accepti noul, nu neaparat ca o cronologie, ci ca noutate.


Pe mine ma bucura orice noutate si ma simt binecuvantata  ca am reusit sa traiesc si sa aflu si acel lucru  nou.
Ideea canadienilor de a fixa leagane, este minunata. Mai minunata este insa posibilitatea sa te dai in ele la orice varsta, fara ca cineva sa vina si sa-ti spuna “stai cuminte, cum sa faci tu asa ceva? Esti om  serios, nu vezi cati ani ai?! ”









Mersul, cand ai posibilitati financiare, la o sala de fitness, la 50-60 de ani, este considerata o cochetarie, imediat esti relationat cu un partener/ partenera mai tanar. se pare ca japonezii nu au aceleasi prejudecati.


Mersul sa –ti bei cafeaua de dimineata “in targ”, la peste 50 de ani, iese din discutie, in timp ce, in N Italiei se fac abonamente saptamanale, cu o zi bonus.
Dragii mei colegi de varsta, lasati viata sa va mai surprinda, bucurati-va  de orice nimic.
Recomand cu caldura vizionarea unui film Song for Marion,  avandu-i in distributie pe extraordinarii Terence Stamp si  Vanessa Redgrave

 Este o lectie de ceea ce inseamna atitudine pozitiva, chiar in cazul unei morti iminente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu